Isnin, 20 Jun 2011

about me




my name is 
anna cici
umor aku 
24 okt 1992 (kau kira larr sendiri) 
team cooking helper
ranking ke-5 dari 8 ranking (2kakak,2abang,2adik gurl,1boy)
status student of 
engineering besi karat..
hoby aku is 
ketawa kuat2x, marah orang n lompat katak (ada aku kisah???)
aku sukew
wat orang marah n terasa hatie (actly aku xdew niat pon....)
cita2x aku
nk jd powerful gurl nak selamatkan bumi...
 ape lagi tentang aku??? (apew kau kesah)
just follow my blog...
u will know about "my self" please don't judge the book by its cover....xbaik untuk kesihatan :) 
aku gila sikit 
tapi tak sikit... kira banyak jugak lah... gila gitar. nampak ja gitar tangan aku parkkinson!! gila camera, nampak jea camera badan aku tergedix2x!! lagi2x?? gila kentang....hanya di KFC. memang kau gila!! bukan aku keyh... aku normal..
single but NOT availeble"
 class gitu.. 
banyak2x lah merapu keyh 
kerana ia boleh mengurangkan gula dan garam dalam badan.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan